The world is fucked..

Kom upp ordentligt idag för en gång skull så jag behövde inte stressa till någon buss eller shit. Nästan nöjd över hur smidigt morgonen gav till sig imorse, men när man väl är påväg till skolan så ringer man Andy och kollar hur det går för det svinet... om han kommer dyka upp i skolan eller inte.

Hur som helst så berättar han att vi börjar 3 timmar senare än vad jag trodde, och jag flippar ut och blir skadligt förbannad.

FUCK!


(Håll utkik efter släpp inom kort!) - Fedsen


Samtidigt som jag står och väntar på mitt tåg som är mad late som vanligt så blir jag sugen på att jogga in på McDonalds så jag kan käka en toast. But when I pickup my cashbag... 9kr och 50öre, fattar ni det?

Do you even get this? - fuck you economy.
Sitter somsagt i skolan nu och har fuckin 2h och 30min framför mig, drar till Robin sålänge...


signing out.
one love.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Var ju bra att du för en gångs skull kom upp i tid. Normalt sätt brukar ja försöka slita upp dig 3-4 gånger och inte ens då kommer du i tid. Sen att du inte började förrän 3 timmar senare, det är nog upp till dig själv att ha koll på ;) haha

2009-12-02 @ 06:33:44
URL: http://mberntsson.blogg.se/
Postat av: Marcus

bilden va snygg

2009-12-02 @ 06:34:29
URL: http://mberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0