Brainstormer days..

Haha, jag antar att jag borde droppa ett tredje inlägg i min blogg. Det är en mysig kväll med Andy och David, vi har precis varit och handlat, sen har vi hittat ett löv på vägen hem...

och noshit att vi inte har. Vi är dryga och inte gör ett skit och har inte en tanke på något ansvar what so ever. Det finns säkerligen folk som förstår hur vi tänker.. det är verkligen ingen lek att bara hänga med polarna hemma, det är ibland en hel jävla berättelse under en kväll.

Andy, sluta stirra in skärmen, kan inte koncentrera mig.........


Folk i min omgivning får panik, hinner inte, kommer försent, betér sig otacksamt, hör inte av sig and shit.. det är folk man vet att man vill ha små kontakt med men innerst inne vet man hur dryga och störda dom är haha. Men ska vi börja predika nu? nej... jag håller med det rätta svaret.


Känner ni verkligen att ni försöker kämpa er fram?
Lyssna på denna låten (på texten)


(Klicka på bilden för att komma till låten)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Förutom att själva blogg inlägget i sig verkade ganska snurrigt, så var det väl sköna & spontana rader. Men seriöst, rök inte på innan du blogg:ar brorsan! ;) // FatmAn

2009-11-21 @ 05:34:55
URL: http://mberntsson.blogg.se/
Postat av: berntsson

hehehehe!

2009-11-21 @ 15:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0