Onsdagskväll med Andy...

Jag var tvungen att fråga andy vilken dag det var så jag fick korrekt rubrik, då har minnet verkligen bögat sig. Jag tänker forfarande inte börja predika om hur dagen har varit och vad jag har för nya kläder och fotografera att det är en fluga i mina flingor.


Jag pallar inte...





På grund av något så har jag fallit ner i att lyssna på endast lugna och mysiga låtar. Whats up with this..? Det måste ju vara något som från början har påverkat mig och mina känslor eller hur jag känner mig i nuet som gör att jag börjar rådigga soft music. Jag kanske redan vet lösningen, men tänk hur fel jag kan ha.. det stannar som ett crunked mystery.

På tal om noshit så var jag inne lite på http://www.whoa.nu/ idag och såg att malmö och helsingborg har en beef. jag tyckte detta var ganska intressant så jag tankade ner malmö's diss till helsingborg och sen tankade jag helsingborgs svar, och kan ärligt talat säga att man kan inte inte gilla den låten haha.. mitt liv snurrar på just nu och jag står stilla ett tag..


Mitt walkman headset har börjat glappa också..
..fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0