Vad ska man säga..

Jag börjar blogga? är detta på riktigt haha... nej men ni förstår nog inte mig tillräckligt bra. Jag kan börja med att jag är en dude på snart 19 år och världen är min utmaning. Jag tar varje dag som den kommer och jag spatserar runder i mitt liv på gatorna där jag behöver :) varför gå på en gata man inte behöver, det är ungefär så mitt motto lyder också. Gör det du behöver göra och fortsätt sådär.

 

När det gäller bloggande tycker jag att antingen är det en räddning eller ett fall längre ner. Man visar vad man har inom sig och man kan lätt bli dömd på både fel och rätt vis. Folk som läser din blogg kan ofta bygga upp en bild av dig som person snabbt och dömma dig innan dom fått träffa dig.

 

But im not scared..

 

Det är väl helt enkelt min tur att lufta mig och låta andra ta del av mitt nu.. Andra personer använder sin blogg att berätta hur dagen har varit eller vad dom köpt in för helgen. Jag tar inte det som ett seriöst bloggande, but fuck em.. right? :) vi skiter i dom nu.

 

Jag har väl inte så mycket mer att säga denna gången - mest för mig att testa hur bloggen fungerar och så..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: vemdutror

haha spatsera, sött

2009-11-17 @ 20:30:26
Postat av: JASS<3

Nawee har du börjat blogga ;D

2009-11-18 @ 19:16:37
Postat av: berntsson

hehe ja det har man ju!

2009-11-18 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0