weekend is [ON].

Kan ni fatta att min lärare tycker att jag ska gå från Raus till Ramlösa station för att ta tåget 07.28 på morgonen för att inte komma försent haha? vilken otroligt utomordentligt sprängd jävla hjärna som borde finnas innanför den gubbiga skallen -

så Håkan om du läser detta, fuck dig och din hjärna.


Hade man vänt upp och ner på jorden så hade jag haft jorden långt ovanför mig. Because if I am not h*gh, then I must be h*gh as fuck! haha.. nej men..
- Och idag ska jag träffa min babymate och sjunka långt ner i hennes soffa to make the weekend [ON], det är så allt kommer gå till och mer behöver ni inte veta.. för jag tänker inte skriva ut dag för dag vad jag har gjort hela tiden. Men det visste ni nog redan hehe.. om ni läst innan det vill säga.



Denna låten ger sköna vibbar!! (hiphop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0