17JAN2010!

Tjenare alla där ute!

Söndagen är här och jag antar att lika bra att ta det lugnt och vänta in måndagen eller typ resa till diego ensam och ströva runder och hoppas på att framtiden ligger i en liten bambukista i skogen där, hahaha. dumb shit :D


Natten till idag blev jävligt sen och under kvällen käkade vi upp ett paket med isglassar, en sån maxibox med 72st isglassar.. ganska sick. Men fyfan vilka munchies ;)
MJ is the boss, right?

Blev firad av släkten igår, hela släkten här som bullshittar med varran och har askul varenda jävla gång.Så jävla härligt mafucka! hahaha, det var fan nice må jag säga.






Andy är här med mig idag, även David som sitter och spelar på en laptop och rånar köket på mat.. feta jävel. Du ska inte röra min mat egentligen, jag behöver den. Men okej, smaka.. haha naw.

Hur ska jag avsluta nudå eheh..
Hasta la vist.. nej fucked!

ciao bella! tihi, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0