a true fellow smokes the camel yellow!


Andy har bjudit mig på otaligt många Polly ikväll, hur kan det kännas som jag käkat 2 påsar när halva påsen återstår? weird shit hrmpf..


Idag har jag hittat ca 10 nya favoritlåtar, isnt that a record? jag vet inte.. men ganska sjukt. Jag kan gärna dela med mig av en riktigt skön låt, orkar inte lägga upp 10 länkar.. Ill find you a unique one!



Royce Da 5'9 - Regardless


Gillade ni den så finns här en till med samma person:
http://www.youtube.com/watch?v=fPC7QZKeJi8

-


det står stilla i mitt huvud, vet knappt i närheten av vafan jag ska skriva.
Varför är det så? när man väl ska göra något man längtat efter så blir det antingen jobbigt istället eller så glömmer man bort hela idén när man väl ska börja med något.

Jag trodde att jag hade haft sönder den Touch mobilen jag har fått låna av Linda, det visade sig dock att den väl hade blivit laddad under natten som den uppenbarligen inte fattade på kvällen, men nu är den back on track ;)

+ New Songs
+ New Cellphone Cash (incoming)
+ Sumthin' ?

(=
=)

only a true fellow, he smokes the camel yellow,
and just this message over here is an opposite of hello!


- Fedsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0