school

chinese food is a blessing.
just nu...

men får inte lämna detta mentalsjukhusinfluerade rummet förrens om 26 mintuer - tråkigt nog.
Jag har absolut inget vettigt att skriva för varenda gång jag går in här och ska skriva något så finns det helt plötsligt inte ett skit att berätta när man egentligen hade 418 olika berättelser och saker att säga INNAN man klicka på "skapa nytt inlägg"

haha, där hade jag något att berätta..
cp


Internet där hemma har fått FLIPP så ni vet det, om jag inte svarar er på msn ibland eller bara drar så är det fitt comhem ni ska klaga på, not me. Det är ju förjävla skojj att man får in 45mbit/s när man ska ha 100mbit/s
plus att det känns som 2mbit/s och laggar mer än det mest grafiska spelet gör på den mest föråldrade skitdatorn man kan hitta. Föreställ er...... dags att ringa comhem men första måste jag comhem. ahaha, called a joke ;D


Nu steppa min fula lärare Håkan in i rummet.. och fifan brësh!! vad jag hatar dig hahaha, så jävla ful.
Jag vet om att du hatar mig mest av alla på hela skolan också. Jag njuter av det dock - tänk och vara gillad av dig istället.
haha nej, tänk fan inte det.






Adios!i!i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0