those were the days!

Jag är tillbaka och tänkte läcka lite text över whatever my mind gives me, enjoy!

Glögg direkt på flaska är något dom borde ha uppfunnit för längesen, men här sitter jag med min första. Med tanke på glögg om vi ska bullshita lite..

VAFAN har man saker i glögg för? flarn och russin och sånt, det är som att lägga oliver och dill i varm choklad förhelvete. Tänk över det?


Stockholm fick 8 dagar av mig, vad ska jag säga..
Uteställena var ju fyllda med afrikaner överallt så det var lite bull faktiskt, men riktigt smaskigt med musik så man höll ju fan igång ändå. Vår huvudstad är ganska osynlig ändå, folk man stöter på ser inte dig alls, går du in i någon eller dom går in i dig så finns aldrig "ursäkta". Det är helt jävla rutinerat utomhus och alla kör sitt eget, haha det kändes helt weird faktiskt.

Afrikos på McDonalds med de stora brillorna, läser du detta så kommer du ihåg vår natt när vi inte kom in hahaha, that was a bitch!

Those were the days - Lady Sovereign



Gott nytt, glad sån, get out..
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0